Törs jag dansa när du tittar på?

15 Apr, 2012 - 15:21 ☆ glada dagar

Vilket öppet hus det var igår!! Wow! Mycket folk. Bra stämning!
Kul att köra pass i nya salen på det nya gymmet. Se nya ansikten på klasserna.
Jag hoppas många som var där väljer att komma tillbaka och träna hos oss på Step in! :)

På kvällen hade vi middag och fest med Step in, björnen, tandlaget och sensia (vårt nya namn)! Alla som är samlade i våra nya lokaler i gamla Åhléns huset.

Vilket gäng! Så jätte kul! Känns toppen att vara samlade allihopa under samma tak! Och det är så fint!!

Har hunnit ha cx Worx pass idag och laddar inför att filma min licensvideo för sh bam ikväll!

Jag är nervös! Blir alltid det när jag ska filma. Jag hoppas koreografin ska sitta och jag ska vara på topp! :)
Sen blir jag lite nervös för att J ska filma också! Han ser mig aldrig dansa förutom hemma i köket. Haha.

Önska mig lycka till! Och vill ni vara mitt stöd så boka in er på sh bam kl 18 ute på furunäset! ;)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback