Fröken Pe på tv

07 Aug, 2012 - 15:09 ☆

Det spelas in ett Tv program i Pite. På Pite havsbad. När det sänds kanske ni får se mig dansa och träna. ;) Mer om det någon annan gång... Igår städade vi må ni tro. Jag städade 7 timmar efter jobbet. Det är ju inte klokt! Som tur är har jag en underbar vän som alltid ställer upp! Elin andersson! Världens bästa! Hon har rensat mina avlopp så jag står i evig skuld till henne :) Nästa gång jag flyttar anlitar jag helt klart en städfirma! Jobba. Städa. Flytta. Träna. Jag är trött. Vi hörs! Pe


Kommentarer
S säjer:

Haha :) jag vet vad det är för program!! "Böda" camping Petra! TV3 eller hur :)

Svar: haha yes! :) Inte illa va? Vi är 3 instruktörer som ska dit och hålla i lite träningspass. Kul kul... kanske.
Petra Lindmark

2012-08-08 @ 17:13:20
Elin säjer:

Och som jag ska sitta klistrad framför tvn i höst!! Men tills dess - who's my bitch?! ;)

2012-08-09 @ 22:29:00
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogsot.com
Elin säjer:

Haha! Som jag ska sitta bänkad i soffan för att se dig skaka rumpan med snor i näsan på TV3 på bästa sändningstid! Din lilla linslus!
Fast tills dess, who´s my bitch?! =)

2012-08-10 @ 09:26:50
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback