Jag förstår eran avundsjuka

21 Aug, 2012 - 12:56 ☆

Nu ska jag skriva det ultimata blogginlägget. Om hur bra allting är.

Inte nog med att jag har långt svallande hår och vackra blå ögon. Jag är otroligt snygg också. Mitt liv är helt enkelt perfekt.

Jag har den bästa sambon. Vi skrattar alltid. Bråkar aldrig.
Vårat förhållande måste vara det absolut bästa.

Mina föräldrar är dem snällaste och mina syskon tycker alltid jag är bra! Alltså utan att skryta har jag lätt den bästa familjen. Era kommer inte ens i närheten.

Jag är inte bara snygg. Jag är galet snäll och ödmjuk också. Tränar mycket. Vilket gör mig galet vältränad.

Jag äter bara nyttigt. Gör aldrig dåliga saker. Har perfekt hy och luktar alltid dyr parfym.

Och jag förstår att ni är avundsjuka på mitt äckligt perfekta liv!

Men det är svårt att inte krydda.....

Ta tag i din bästa vän och möts upp på gymmet 7.30. Efter ett grymt träningspass går ni sedan och njuter av en hotellfrukost.

Då kan man lätt få en fantastiskt bra start på dagen och vill gärna skryta om hur jävla bra allting är. För plötsligt är allt perfekt och det finns inga bekymmer.
Det ni!

Ja. Just det!
Det finns stunder med sin bästa vän som får vilken dag som helst att bli perfekt! :)


Kommentarer
Elin säjer:

Bättre start kan man inte få!!

2012-08-21 @ 14:33:07
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Marica säjer:

Försöker verkligen hitta nya recept på gröten:p känns lite bättre nu ikväll men allt man gör på gymmet i stort sett även i jobbet. De som är de jävligaste..

2012-08-21 @ 20:58:22

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback