Sen var det då tv inspelning

09 Aug, 2012 - 21:55 ☆

Jaha. Det blev en intressant lunch. Jag, Tomas och Anna från Sensia infann oss på Pite havsbad. Väl där var det tv team. Intervjuer. Och träning.

Anna höll i bodyvive, jag sh bam och Tomas funktionell styrka.

Haha. Ja. Mesta fokus var såklart på deltagarna och då några som tv teamet följer. Jag var inte beredd på någon intervju så jag stod bakom mina solglasögon och sa ungefär att träning det är bra....

Det var riktigt roligt och deltagarna var super! Blir spännande att se vad dem tar med och vad dem klipper bort.

Jag satte mig i bilen efteråt. Gjorde den vanliga checken i spegeln och då såg jag. Helvete. Snor i näsan.

Då ber vi till gudarna att dem klipper bort den sista intervjun tänkte jag när jag for tillbaka till jobbet...

Plötsligt blev tankar som att jag borde ha tagit på mig mascara och borstat håret väldigt obetydliga...

Ja jag fick då skaka rumpa i tv inspelning iaf och det är banne mig inte fy skam!

Tjollahej!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback