Snorfrost

04 Dec, 2012 - 22:54 ☆ Träning

Jag tog på mig mina fodrade löparkläder från craft ikväll och tog en löparrunda. Varma tights och varm löparjacka. Hur skönt som helst på kroppen!

Men kring 19 minusgrader lämnar sina spår. Snor som fryser fast i ansiktet, ögonfransar som fryser ihop, näshåren blir till isdroppar och fick skaka på händerna hela rundan.

Så är det att springa i december i Piteå kompisar! Men frös inte en gnutta om fötter eller kroppen. Kärlek till woolpower och ullfrotte! och kärlek till craft för varma löparkläder!

Inatt kanske jag törs släcka alla lampor när jag går och lägger mig? Försökte in i det sista få lämna några tända igår. :)
Har sagt det förr och säger det igen jag är mörkrädd!!!
Och skogsrädd!!
Mörker och skogar är det värsta jag vet.
Livrädd för skogen.
Mörker + skog är ju den värsta kombon!! Vet inget läskigare.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback