Det dallrar!!!

08 Feb, 2012 - 22:42 ☆ glada dagar

Godkväll.

Snacka om att jag har lagt på mig rejält den sista tiden. Haha jag måste skratta åt min egen chock idag när jag märkte att det dallrade!!!

Jajjemänn välkommen extra kilon och fettdaller.

Jag säger inte att det är något dåligt. Eller bra. Jag säger bara att det är en stor förändring för mig.

Och från att ha instruerat 5 pass i veckan och tränat själv 10 gånger i veckan, till att bara instruera 2 pass och dragit ner på all träning rejält- så kom viktuppgången som ett brev på posten.

Jag känner inte igen mig. Det känns konstigt att vara större och inte lika "deffad" som tidigare. Men kära vänner!!

Detta är något jag behövde. Dra ner på träningen och äta upp mig lite ;)

Från att ha glömt äta middag för att det inte fanns tid -till att äta regelbundet och större mängder känns ändå betydligt sundare :)

Vissa dagar kunde jag träna 2-3 timmar i sträck och glömt bort att jag inte ätit på hela dagen.

Jag hade en stressig period och sprang mellan jobb och olika projekt konstant. Jag ångrar det inte för det var fantastiskt :)

Men till slut var det dags att ta det lugnare. Rå om mig själv. Ha träningsfria dagar. Äta upp mig och känna att det dallrar!!! Haha underbart!

Men det ska erkännas att jag saknar att träna 10 pass i veckan. Jag saknar att känna mig hård i kroppen och det är lite jobbigt när kläderna känns för små!

Men å andra sidan är det viktigt att hitta sig själv. Hitta glädje i annat än bara träning. Njuta av livet och skratta åt att det börjar dallra lite på kroppen. Träna hårt och tappa vikt kan alla göra.

Men det handlar om att må bra och orka skratta också. Glöm inte det kompisar!

Puss/Pe


Kommentarer
Linda säjer:

Ååh vad glad jag blir av att läsa det här inlägget! Du är klok du Pe!!

Fattar att det känns ovant att lägga på sig (välkommmen i klubben liksom :)), men man måste ha tid att skratta och bara vara!!



Kram på dig!

Vi ses!

2012-02-09 @ 09:55:16
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com
Anonym säjer:

Tänk att även du kan känna så. Såklart skulle jag med många andra önska att du instruerade några gånger fler i veckan, men det är ju enbart min egoism som tycker så.



Det finns ju så mycket av att glädjas åt här i livet och det kan vara skönt att inte alltid ha ett fullspäckat schema.



Solen skiner ju idag, underbart att bara kunna njuta av en sån sak! :) /Emelie

2012-02-09 @ 11:40:40
Linda säjer:

Jo just det, en sak till. Du har extremt långt kvar till att vara dallrig!!!!! :)

2012-02-09 @ 20:58:32
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback