Svetthjärta!

29 Feb, 2012 - 22:42 ☆ glada dagar

Jag lyckades svettas ett hjärta på ryggen under kvällens boxpass. Haha. Hur roligt var inte det? Så roligt att det var tvunget att dokumenteras. :)

Kanske syns dåligt på bilderna, men ett stort hjärta var det!

Hjärta betyder kärlek. Och kvällens träning var kärlek. Kärlek till min fantastiska vän Elin!

Jag saknar verkligen att instruera box. Saknar att vara boxningstränare i klubben. Jag älskar boxning!!!

Men min tid räckte inte till och nu njuter jag av att få träna själv istället.

Jag har hittat en ny träningskompis! Emelie Larsson du är fantastisk! :)

Igår hade jag fullt upp med att smälta att J har klippt av sina långa lockar. Jag är fortfarande i chock!

Puss!/ Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Haha, hjärtat var faktiskt riktigt tydligt :) det märks att du älskar det här ;) tack fina du, du vet att jag också tycker att du är fantastisk!!

2012-02-29 @ 22:58:48
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback