Ät mer godis. Du måste bli tjock!

29 Jan, 2012 - 17:44 ☆ Träning
Jag har haft en fantastisk förmiddag! Dansade och gick igenom nya koreografier.

Sen hade jag bestämt träff med bästa Elin för ett jobbigt träningspass! Vi körde boxning och en tuff cirkel.
Elin sparkar som en oxe. Jag tror mina revben ska gå sönder. Elin matar slag i magen som en kulspruta. Jag flyger bakåt.

"ÄT MER GODIS. DU MÅSTE BLI TJOCK. DU ÄR JU EN LITEN MYRA" skriker hon!

Haha det var det roligaste jag hört. Så brutalt. Så ärligt. Jag skrattade så jag trodde jag skulle ramla ihop!

Det är sånt som bara en nära vän säger.

Elin är min egen "gladiatorBullet" Hon är kung!
Älskar att träna med dig vännen! ;)


Kommentarer
Bullet säjer:

Haha! Älskar att träna med dig med Myran! Vi måste få ordning på dina ben, du kan ju inte sparka så löst! ;)

Ha en lika bra kväll som förmiddag och ladda för nästa vecka som är starten på vårt nya liv som ett gammalt gift par.. =)

Kram gumman!

2012-01-29 @ 19:26:23
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Linda säjer:

Ha ha ha ha!! :) Håller med Elin! :) Och håller med om att Elin är tokstark!! :)

2012-01-30 @ 20:55:43
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback