Har jag något att bekänna?

12 Jan, 2012 - 22:47 ☆ glada dagar

Okej jag förstår att folk tror att jag är gravid!!

Jag är super känslig och äter jag tex mjölmat så sväller min mage upp och blir som en ballong.

Och till följd stirrar mamma på mig och frågar om jag är gravid! Hennes blick var obeskrivlig. Haha!!

Du är ofta trött. Är du gravid??
Svar nej jag sover för lite!
Du kissar ofta är du gravid?
Svar nej jag har druckit 10 koppar kaffe.
Du har ont i bröstet är du gravid?
Svar nej jag har bara grym träningsvärk!

Haha. Men när min mage sväller upp såhär från en minut till en annan känner jag mig som en fet gravid kossa! Det är helt sjukt!!! Haha. Men lite kul. Jag hade kunnat lura vem som helst med min kanon kula!

Det hade kunnat bli en snackis på facebook!!!

Kolla in mitt sexpack!

Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback