Ibland blir det såhär

17 Jan, 2012 - 00:22 ☆ glada dagar

Jag hade lovat mamma att gå med henne på ett bodyvive pass. Sagt och gjort idag blev det av. Mamma var nöjd och glad och då blir jag glad också :)

Sen under resten av kvällen har jag haft fullt upp med att gå igenom mina pass inför imorgon. Combaten sitter inte helt perfekt ännu med den nya realesen och då vill jag köra igenom passet både i huvudet och kroppen gång på gång....

Har dansat i vardagsrummet och bland skor och väskor. Så blir det när man dansar hemma :) vill byta ut hela mitt Zumba pass så slipar på nya koreografien.

Jag tror det ska bli 2 nya låtar och danser imorgon. :)

Nu har jag dansat mig förbi midnatt så god natt på er kompisar!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback