Tacksamhet är gratis

17 Jan, 2012 - 08:33 ☆ Träning
Först och främst!

Tack snälla Jenny Holm för din kommentar! :) (Angående vattenzumban)
Passet jag hade var bara en gång som en gästinstruktör på ett konvent för Pite Simhallar.
Skulle dock kunna tänka mig att ha fler pass för det var riktigt roligt! :)

Blir det fler pass i framtiden så skickar jag iväg ett mail till dig på direkten! :)
Jag hoppas vi ses snart igen på mina vanliga pass när du känner dig bättre!

2 och främst!

Min kära vän Rikard! Jag vet inte hur man är sambo på låtssas egentligen haha. Men innan vi flyttade ihop så bodde vi i varsin lägenhet men var ändå i samma men samtidigt inte. Sen bodde vi båda i min lilla lägenhet vilket kändes väldigt trångt och kaosartat. Så det kändes inte på¨riktigt förens vi flyttade in i den nya stora :)

3 och främst!

Vi har gratisvecka på Step In Piteå denna vecka!
Så vad väntar ni på? Kom och testa alla våra roliga pass eller ta del av vårt stora härliga gym!
Redan ikväll kan ni komma o träna med mig och förgylla min kväll ;)
Body combat 18.40-19.40
Zumba 19.45-20.45

Varmt välkomna!

Pe

Kommentarer
– MIN VIKTIGA KAMP säjer:

sv: tack snälla :)

2012-01-17 @ 11:31:10
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Jenny Holm säjer:

:)

2012-01-17 @ 16:43:46

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback