Bättre att torka än att kasta

25 Jul, 2012 - 21:50 ☆

Jag kämpar på i mina joggingdojjor må ni tro. Jag älskar inte att springa. Det gör ont här och där och man blir kissnödig eller får ont i magen. Och det värsta som finns är folk som springer om mig. Har lust att sparka dem i röven. Men jag hinner inte. Vi är i Karlskoga. Tog milen igårkväll och 6km blev morgonturen idag. Bland ängar och hästar och skog och traktorer. Det är ändå njutning. I kalasväder dessutom. Efteråt kastade vi oss i sjön och badade. Sådär är det när livet är på topp! Springa. Sitta på en brygga. Bli vän med en anka. Ta en långpromenad med brorsonen i vagnen. Semester är livet! Och är man här och där och solen skiner så tar man en löptur. Man tränar ute och håller sig aktiv. :) man gör träningen till njutning. Och sen kastar man sig i sjön. Du kan välja att kasta in handduken eller torka svett i den. Vi hörs!


Kommentarer
Josefin säjer:

Jag hoppas att du envisas med löpningen på grund av kommande säsonger av Gladiatorerna :D

Svar: haha ja det är ju klart!! :)
Petra Lindmark

2012-07-28 @ 23:55:29
Blogg/Hemsida: http://josefinskrivmaskin.blogg.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback