Med färgglada klackar

16 Jul, 2012 - 17:19 ☆

Ja semestern fortsätter. Tog en runda på 8km imorse. Det var rejäl motvind. Och det stänkte saltvatten i mina ögon från havet. Åt ena hållet. När jag vände stekte solen i ansiktet och medvinden fick mig att flyga. Det är så skönt att stiga upp ta en löprunda äta god frukost. Cykla in till stan och köpa nya klackar. Dricka en islatte. I fredags var vi ut i Halmstads uteliv. Vi hann njuta av finväder på Tylösand i lördags. Vi har sett kossor, gått på styltor, hittat hästar, ätit glass, tränat.... Elin och Patrik drog vidare till Sthlm i lördags så nu är det jag och J i halmstad sista veckan. På lördag gifter sig storebror i Örebro och idag hittade jag dem perfekta klackarna till min klänning! Så nöjd. Vad gör ni på semestern? Puss Fröken

 


Kommentarer
Lena säjer:

Oj, jag fixar inte att springa FÖRE frukost... 8 km dessutom... Ha en fortsatt fin semester! /Lena

2012-07-17 @ 07:42:05
Blogg/Hemsida: http://bjelfen.blogspot.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback