radarpar

01 Jul, 2012 - 20:50 ☆ glada dagar
 
Härlig söndag.
Vi tog sovmorgon.
Vaknade upp bredvid den jag älskar.
Kyrkmarknad i Öjebyn.
Kom hem med 5 disktrasor och ett par rosa döskalleörhängen.
Lekt med min favorit brorson. (Jag har bara ett syskonbarn men jag älskar han mer än alla ungar i världen)
For till gymmet med Elin O Patte. Vi är som radarpar. Jag och Jocke o Elin o Patte.
Jag är så glad att vi har dem. Med dem gör vi allt!
Snart far vi dessutom på semester med våran andra hälft!
En vecka i Halmstad. Jädrans så kul!

Jag har en hemsk träningsvärk efter gårdagens benpass med Elin.
Imorgon kommer jag ha skakiga armar efter dagens boxnings och bicepspass.
Skönt.
Träningsvärk och skakiga armar gillas.
 
Om det nu bara kunde bli sommarvarmt ute så vore ju allt på topp!
 
Mår ni bra?
 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback