Ja jag kanske fuskade några gånger

09 Jun, 2012 - 09:18 ☆ glada dagar

Jag älskar att vakna lördagar. Ingen klocka som ringer. Kaffe, ostmacka och Nyhetsmorgon.
Det enda jag behöver göra idag är att träna. Lyx.

I torsdags gav jag mig på bodypump igen efter flera månader. Oj oj. Syra på en gång. Kramp i ådror och armar och ben.

Det är ju verkligen inte som att köra i gymmet. Jag hade för tunga vikter. Trodde jag var hur stark som helst.. Men nej nej. Snabbt kom jag ner på jorden!!
Nu kom tankar som:
Jag är svag, jag har ingen uthållighet, det gör ont, jag vill dö.

Jag har en riktig hatkärlek till bodypump!
Du? Vad känner du hatkärlek för?

/Pe


Kommentarer
Lena säjer:

Min hatkärlek är spring-intervaller... Springa så jag nästan kräks och pulsen är så hög att hjärtat nästan bankar sig ut ur kroppen... lovely och helt galet jobbigt :D

2012-06-09 @ 12:50:10
Blogg/Hemsida: http://bjelfen.blogspot.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback