Nu mår jag som bäst

09 Jun, 2012 - 13:01 ☆ glada dagar

Trots att solen sken för första gången på vad som känns som miljoner dagar gick jag in på gymmet och tränade.

Jag har aldrig varit så trött. Eller om jag har det har jag glömt bort det.

Uppvärmning 12 min på crosstrainer.
Sedan dags för crossfit à la fröken Pe.

21, 15, 9 reps kettlebell swingar och frivändning med axelpress.

Väntade till pulsen sjönk och jag kände hopp om att överleva. Sedan.

21, 15, 9 burpee på medecinboll och crunches med medecinbolls kast.

När jag insåg att jag fortfarande levde efter att ha hämtat andan avslutade jag med rodd 3x500m.

Tack och adjö sen var ja dö!!

Nu lunch på balkongen i solen. Tack lördag.

Vad gör ni?


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback