Tappa aldrig känslan

30 Jun, 2012 - 12:31 ☆ glada dagar
Hej världen!
Fröken Pe här, livs levande trots man kan tro att jag har dött. Men nej då.. Det har varit lite mycket nu bara på sista tiden. Ni vet det var midsommar, vi kollade på Brolle i parken, jag har frysit, ätit jordgubbar, tränat, hittat mitt drömhus. osv osv. Storebror är här med familjen så min lediga tid har jag umgåtts med dem. Viktor har lärt sig säga Faster Pe. Bara en sån sak ;)

Igår tog jag tjuren vid hornen och tränade ett löppass med brorsan. Min bror är kung när det kommer till löpning. Så jäkla duktig. Jag vill vara som han! Vi snackar brorsan som på sin svensexa efter alkoholintag får ställa upp i ett lopp och springer milen på 38 min! Lite halvt berusad. VA? Jo jag tackar för att ha en kung till storebror :)

Träna med brolli var bäst. Vi joggade "lite lätt". Det som är lätt för han får mig att flåsa. ;) Sen körde vi lite löpskola, sprang backintervaller, vanliga intervaller. Och "joggade lite lätt" hem. Underbart!

Jag har jobbat konstant denna vecka. Hela dagarna på Idépoolen och kvällarna har jag haft pass, gymvisningar och PT kunder på Step in. Fullt ös. Men snart är det semester!!! :)
Som jag ska njuta! LÄngtar som en galning!

Lite bilder som sammanfattar dem senaste dagarna.

Sist men inte minst!!! På måndag skriver vi kontrakt!!! Kan inte fatta det. Någon som behöver en stor lägenhet i centrala Piteå? Jag vet en som blir ledig ;)

Love ya!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback