Äntligen!! Ikväll var jag tillbaka!

14 Mar, 2012 - 22:11 ☆ glada dagar

Hade äntligen boxpass igen!! Vilken lycka! Jag blev hög på energi och glädje. Precis som jag behövde!

Det har varit lite jobbigt med både det ena o andra på sista tiden. Berättar mer om det i ett annat inlägg. När jag orkar.

Hur som helst så har träningen hjälpt mig! Igår två underbara pass! Och imorse hann jag med ett ryggpass och ikväll boxpass. :)
Jag är aldrig så glad som efter träning!

Efter träning är det gott att fika också. Kesella med hallon, lite gojibär och valnötter.mums!

Sen köra igenom cx passet innan jag far och hämtar J från jobbet vid midnatt. Tur det finns radio i bilen. Man sjunger bra när man är trött!

Tillbaka till boxningen. Det är sån lycka att se deltagare få till riktigt snygga slag. Ta ut sig. Känna adrenalinet pumpa.

Jag drog ner på mina pass jag instruerar för att jag kände att jag inte hann med. Men det är bara det att jag är som lyckligast när jag får instruera. Jag saknar boxen, spinningen, FunkyKidz, funktionella träningen.

Snacka om världsproblem. Hihi.

Puss/ Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Härligt att energin och glädjen kommer tillbaka. Tror det är nyttigt för alla att känna oss lite nere ibland, bara för att inse skillnaden. Vi växer och lär oss av sånt också! Ha en underbar dag! :)

2012-03-15 @ 09:00:40
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback