God natt jag har fnatt

22 Mar, 2012 - 21:55 ☆ glada dagar

Avslutade kvällen på Step in. Vi som ska jobba i receptionen på det nya gymmet, Step in 24 har lärt oss om kortförsäljning och annat.

Det är nära nu!!! 10 april slår vi upp portarna till våran filial i centrala Piteå. Step in 24. Ett gym där du kan träna när du vill dygnet runt :) grymt!!

Sen fanns det platser kvar på Tomas crossfit pass så fort var jag där. Mina ben kändes tunga efter morgonens benpass men annars kändes det bra.

Tog i allt jag hade. Efter dem sista burpees trodde jag hjärtat skulle sprängas och mina ben aldrig orka bära mig igen.

Imorgon kommer jag ha träningsvärk i mina ben. Och rumpa. Jag kommer inte röra mig. Så ni vet ;)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback