Hej och hallå

08 Mar, 2012 - 21:59 ☆ glada dagar

Vi bestämde oss för att strunta i träningen idag. Ta en lugn kväll i soffan...

Av en slump kollade jag in Step In s hemsida och skrattade åt att dem kunde lägga upp en så fruktansvärt ful på bild på mig från vasaloppsspinningen. Inte snällt! Hur tänkte dem där tänkte jag? Haha.

Hur som helst råkade jag kolla in schemat och insåg att jag hade body combat pass 19.45. Tjohej och hå!!

Jag hade glömt att jag skulle ha Sofias pass. Kl var 19.10. Hopp i kläderna. Tänka bort slö kvällen i soffan.

Underbart är det när man står där och bara känner vilken tur att soffkvällen blev utbytt till träningskväll. :)

God natt


Kommentarer
Anonym säjer:

Du är alltid så BRA, tack för det!! :) Men visst börjar vi längta efter nya realesen nu?

2012-03-09 @ 07:40:56
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se/
Anonym säjer:

Haha! Nämen glömde du? Otippat! ;-)

2012-03-09 @ 09:37:40
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback