Jag kan

07 Mar, 2012 - 21:27 ☆ glada dagar

Jag ska klara det denna gång.

Allt som behövs är salta katten, lakrits, Toy och nikotinfritt snus. Japp. Önska mig lycka till!! :)

Jag har redan lagt undan 200 kr. För varje vecka jag är snusfri sparar jag pengarna jag annars hade lagt ut på snus.

Pengarna ska sparas till en resa. Jag vill till alperna. Och nya Zeeland. Får se vart det blir :)

J har en utmaning till mig också. Första veckan jag är utan snus får jag 10 kr.

Andra veckan dubblas det. Tredje veckan dubblas det igen. Osv.

Klarar jag mig i 10 veckor får jag 5120 kr. Som ska gå till en resa. Bra va?

Jag behöver alla sporrar jag kan få ;)

Och tänk så mycket roligare saker man köpa än snus. ;)

Men jag längtar efter en ettan portion.
På kiosken sa butiksmannen att han rökte i 40 år. Sen en dag slutade han bara. Nu har han varit rökfri i 15 mån. Jag kan också!!


Kommentarer
Linda säjer:

Klart du kan! :)

2012-03-07 @ 21:37:47
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback