Pannkaka!!

08 Mar, 2012 - 15:42 ☆ glada dagar

Härligt fluffig god proteinpannkaka! Njut efter träning eller som mellanmål. Eller när ni vill :)

1 st stort ägg
3 st stora äggvitor
250 g lättkesella (mini keso funkar också)
80 g havregryn
1 dl naturell lättfil
1 tsk bakpulver
1 krm salt
Sötningsmedel och kanel efter smak. Jag hade lite kanel :)

Mixa ihop allt till en smet. Låt smeten svälla några minuter.
Stek på medelvärme någon minut på varje sida. Använd ett decilitermått och häll ett mått smet i pannan åt gången.

Servera med keso och bär. :)
Mums!!!!

Recept från body.

/Pe


Kommentarer
Ida Snellman säjer:

Du är verkligen en galet inspirerande instruktör! Tack för ännu ett kanonpass! :) Fortsatt lycka till med slutasnusandet,själv har jag en tjuvrökarlast (äckligt-jag vet!) som jag borde ta itu med:) kondisen är inte den bästa! /Ida

2012-03-08 @ 21:26:12

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback