Torsdag tredjemajtjugohundratolv

03 Maj, 2012 - 23:15 ☆ glada dagar

Hur packar man så lite som möjligt för 4 dagar borta?

Kläder att åka i.
Välja skor som passar till alla kläder.
Vilken jacka ska jag ha?
Kläder för middag.
Kläder för fotbollsmatch.
Kläder för cykeltur i Barcelona.
Kläder för varmt väder.
Kläder för kallare väder.
Kläder för att spendera måndagen i Sthlm.

Jag kom på en sjukt bra lösning. 3 par svarta tights och 3 svarta linnen. Som bas. Sen skojar jag till det med smycken, t-shirts, koftor osv. Hej å hå. Busenkelt. ;)

Jag taggar för att resa till Barcelona imorgon. Med 30 okända människor.
Kan ju aldrig bli fel!

Vi är ett gäng från olika profilcenter och leverantörer runt om i sverige som ska fara på fotbollsresa. Jag representerar Piteå och Idépoolen. Tjollahopp!

Barca håll i hatten och håll ölen kall för snart anländer jag!

Har haft bästa torsdag idag.
Startade med iw kl 7 och efter det ryggpass. Ikväll var det sh bam med fantastiska deltagare!

Puss puss/
Fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback