Årets fest

01 Nov, 2012 - 20:50 ☆ Träning

Bröst och triceps idag. Sjukt biffiga. Hittade en spegel på gymmet som man såg sjukt köttig ut i. Det var en bra spegel. Jag och Elin är ett bra team när vi tränar. Ja alla andra gånger också förståss. Vi kan skratta skrika vråla fnissa peppa och ge varandra positiv energi!!

Det är så viktigt att ha en energikälla. Jag längtar hela dagen varje dag tills det är dags för dagens träningspass och energiboost från min fina vän!
Det livar upp mörker trötthet och allmänt jobbiga dagar.

Elin är grym. Och vrålstark! Hon kommer också tävla en dag, hon vet bara inte om det själv ännu!

På lördag blir årets fest! Inflyttnings/halloweenfest hos oss. Festen går i temat "ursäkta jag tror att jag har kommit fel".

Ska bli så kul att se allas utklädnad. Och dricka vin och dansa hela kvällen och natten! En kväll tillsammans med goda vänner kan inte bli annat än lyckat! Vi har införskaffat oss en discokula idag, så vi kan ha klubb i källaren. Kommer bli grymt!

Mår ni bra? Går träningen bra?

Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Det blir faktiskt intressant att se hur kroppen kommer förvandlas till muskler. Nu jäklar kör vi!! Håller med dig 2013 ska bli ett fantastiskt träningsår. Känner mig mer peppad än någonsin! :)

Ja, vi måste träna alla 4 och hela tiden peppa varandra att övervinna oss själva!! Tror vi blir ett perfekt team. Så kul :) Sen måste vi planera in en fikadag också och en tjejkväll med vin, eftersom att jag missar morgondagens fest.

Du är fantastisk, det har jag och kommer alltid tycka.
Förresten, sjukt snygga armar har du också!!
KRAM

2012-11-02 @ 18:25:22
Blogg/Hemsida: http://Emelielarssons.blogg.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback