Jobbet måste göras

16 Nov, 2012 - 23:22 ☆ glada dagar

Finns inga ursäkter. Det ska göras helt enkelt. Ösa på är det enda riktiga. Aldrig vila. Kööööör.

Det blev fredag och efter veckan är jag trött. Trodde jag skulle bli sjuk men verkar klara mig. Yey!
Jobba äta träna sova har veckan bestått av. En bra vecka såhär långt alltså.
Träningen känns bra. Det verkar gå framåt mot en riktigt bra form.

Måndags burpees och kettlebellswingar, sedan dansundervisning hela kvällen.

tisdag ben och mage.

onsdag spinning och cx och sh bam och box =förbränningsonsdag haha.

Torsdag bröst och triceps och idag axlar med min fina vän Emelie!

Helgens träning är kvar så den ser jag fram emot. Mera ben ska köttas.

Ja jag har inte så mycket mer att säga. Har nog sagt nog. Egentligen har jag inte sagt något vettigt men jag sa det ändå.

Jag längtar till jul. Vansinnigt mycket!!! Och jag längtar till Kiruna!!!

Puss och trevlig helg.
Hur såg din fredagsträning ut? ;)

/fröken


Kommentarer
Ullis säjer:

IW och cx för min del idag. :)

2012-11-17 @ 00:11:35
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog
Malla säjer:

snyggt linne och snygga muskler!!
jag tabatasprang, tabatarodde, gjorde armhävningar, ngt som jag inte vet vad det heter, negativa chins och säkert ngt annat som jag glömt bort! :)

2012-11-17 @ 12:02:11
Blogg/Hemsida: http://www.monstermalla.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback