12 timmar senare

11 Okt, 2012 - 22:12 ☆ glada dagar

God kväll!
Då var det fredag imorgon igen. Jag fattar verkligen inte vart veckorna tar vägen. Kanske för att jag gör saker hela tiden som dagarna går så fort?

Jag har inte så mycket tid till att sitta och ha tråkigt och tycka tiden går långsamt. Vilket nog är bra. För vem vill sitta och ha tråkigt?

Kl 7 infann jag mig på gymmet. Kände mig pigg efter frukost och x antal koppar kaffe, och pigg är bra att vara när det är dags för benpass.

Benböj, frontböj, benpress och benspark hann jag med innan jobbet.
Exakt 12 timmar senare infann jag mig på gymmet igen för att möta upp Elin. Det hade blivit dags för axelpass. Skööönt. Imorgon kan jag eventuellt inte röra mig.

Ja dagarna rullar på med jobb, träning, ruzzle och kaffe. Inte mycket mer jag kan begära. Jag har ju fastnat i ruzzleberoendet. Galet. Mest för att det är kul att vinna över lillebror hela tiden.

Vill ni utmana mig så heter jag frokenpe. Jag är rätt dålig så era chanser att vinna är stora! Goooood natt.

/fröken som ska bli biff


Kommentarer
Emelie säjer:

Fy vad jag är avundsjuk, hade behövt träna ben och axlar jag med! Vad är ruzzle? :)

2012-10-11 @ 22:29:22
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback