Gröt är gott

17 Okt, 2012 - 22:08 ☆ glada dagar

Att få sätta sig i soffan efter en lång dag och äta risgrynsgröt och korvmacka är gejjer! Men så jädrans gott!

Innan det har jag jobbat hela dagen och haft pass på kvällen.
Lyckorus efter mina pass idag.
Var totalt slut efter en lång och hektiskt dag på jobbet och ville bara hem och sova.

Men när jag väl kommer till gymmet, in i salen och möter alla deltagare är tröttheten borta! Lyckorus! Tack för att ni ger mig energi fina deltagare!

Cx och sh bam måste vara bästa kombon har jag kommit på också. Så skönt att få dansa loss efter ett intensivt corepass. Onsdagskvällar är bästa kvällar! :)

Är du trött? Far på gymmet ändå!! Du får energi av träningen och kommer vara så nöjd efteråt! Träna träna!

Puss godnatt


Kommentarer
Ullis säjer:

Jo, borde verkligen orka träna efter jobbet, men det är svårt. Har ett fysiskt krävande jobb. :(

Vilken release är det i cx nu? Ska gå på Sh'bam med dottern, men väntar på ny release. Känns pinsamt att gå dit mitt i. :D

2012-11-01 @ 15:32:36
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback