Jag köttar på med fredagsträning

26 Okt, 2012 - 13:46 ☆ Träning

Kl 06.00 var vi på gymmet. Jag och min favoritkille. Eller okej han var där strax före 6 och jag strax efter. Någon väckte mig nämligen 05.10 och frågade om jag skulle med på gymmet på morgonen.

Man kan inte väcka någon kl 5. Det är inte okej!!!!

Men det är okej att vara på gymmet tidigt en fredagmorgon och kötta rygg och triceps. Skön känsla! Idag blev det stående rodd, latsdrag, enarmsrodd, pecdec och Chins.

Vart sur som en argbigga (vad är det egentligen) när jag bara orkade göra 6 Chins. Tills J lugnade mig och sa att jag inte kan begära så mycket tidigt på morgonen och när jag la chinsen sist i passet. Men jag är ändå sur! :)

Triceps. Stång mot panna, dips, puschdown (inte vet jag om det heter så förresten) med rep och avslutade med viktskiva press mot taket.

Jag ska ta och plugga lite gymspråk tror jag.
Trevlig fredag kompisar!!!

Mooooot luciapokalen 2013!!!! Eller? Hmm vi får se. ;)


Kommentarer
Ullis säjer:

Grymt impad av dina armar. :)

2012-11-01 @ 15:29:42
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback