Tjohopp

31 Okt, 2012 - 22:05 ☆ Träning

Hej kompisar.
Dagarna känns extra långa. Och tröttare än vanligt vilket jag antar beror på mörker och regn. Kan det inte bara komma massa vit härlig snö som stannar kvar och ljusar upp tillvaron! Oj vad jag längtar.

Passade på att sova så länge som möjligt idag så ingen träning innan jobbet. Var på tok för trött.

Hade mina pass cx worx och sh bam ikväll vilket blev min onsdagsträning.
Har en träningsvärk i benen som bara verkar bli värre. Tjohopp så trevligt.
Mina ben håller nog på att växa nu.
Jodå jag riktigt känner hur stora dem kommer bli....

Imorgon väntar ett bröst och tricepspass och jag riktigt längtar efter att få musklerna att skrika av smärta!

Formcheck kommer någon dag när jag har bättre självförtroende än idag. Japp.

God natt
Pe


Kommentarer
Elin säjer:

Bra att du vilar ut ibland också. Krävs ju lite energi för att få maffiga ben! ;)
Och som de växer! :)

2012-11-01 @ 05:15:38
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback