Torsdagsträning

18 Okt, 2012 - 21:33 ☆ glada dagar

Jag är så slut. Så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ok kanske överdrivet lite men ändå. Det är nästan sant.

Öppet hus på idèpoolen i 2 dagar är vansinnigt roligt men det sätter sina spår :)

Torsdagsträning i form av ben och axlar. Benböj, benpress, benspark. Imorgon kan det bli svårt att gå. Körde så tungt att jag var tvungen att skrika. Det är bra. Gymskriken är obligatoriskt. Skrik= Lagom tungt.
Vrål= svin tungt
Pip= fjantigt

Axelpress, lyft till sidan och bak och hit och dit och fram och tillbaka. När det är svårt att tvätta håret vet man att man lyckats....

Fredagen drar igång 6.30 på gymmet så jag säger godnatt.

Pe

Helt värdelösa bilder bjuder jag på också. Punkt.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback