Yeey!!

19 Okt, 2012 - 20:10 ☆ Träning

Så till slut sitter jag här i soffan under filten. Äntligen. Det är fredag och det känns på topp!

Gymmet tidigt imorse för att möta upp Elin och köra rygg + triceps. Kändes grymt bra. Har dock tappat mina ryggmuskler och ser till min förtvivlan kycklingvingar där bak. Kan vara bland det fulaste jag vet. Haha. Så nu måste här kämpas med att få tillbaka lite muskler!

Efter jobbet mötte jag upp mina fina dansinstruktörskollegor (det var ett långt ord), Johanna och Maria för att gå igenom inför vårt uppträdande imorgon. Kl 13 i gallerian om ni vill komma och se ;)

Nu bara stirra på tvn tills jag somnar sittande.

Trevlig fredag vänner!

Pe


Kommentarer
Elin säjer:

Vilken vecka va?! Och den är inte slut än, vi har söndag kvar!! :)
Du är kung, jag är kung och som vi ska biffa bort kycklingvingarna!! :)

2012-10-19 @ 22:06:38
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback