Har du vatten i ansiktet fröken?

24 Sep, 2012 - 21:21 ☆ glada dagar

Så sitter jag till slut i soffan. Kom hem till varma mackor efter en lång dag. Det är kärlek.

Började mina dansgrupper ikväll. Underbart! Fantastiska barn.
Känns så härligt att få dansa med barnen igen. Det ger en glädje som inte går att få någon annanstans.

Ok att barn är här och där och upp och ner, men barn har myror i brallan. och det gör mig glad att se dem hoppa omkring och ha svårt att vara stilla. Det är ju därför dansen är så härlig. :)

Jag vill att barnen ska få springa av sig, hoppa, sitta, bli förväntansfulla och få använda lek och fantasi med hela kroppen.

Och jo man blir svettig av att dansa. Speciellt som dansfröken.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback