Miss Gynning

26 Sep, 2012 - 21:25 ☆ glada dagar

Carolina Gynning är min nya idol. Hon är så galet vacker. Inte konstigt att jag ville se ut som hon i håret. Jag älskar hennes hår!

Mitt blev inte exakt så. Men jag är höstfärgad och älskar det. Bort med det sommarblonda och fram med det höstbruna!

Trött efter cx och sh bam ikväll, och efter att ha nött sh bam koreografi i flera dagar. :) nya sh bam passet är så bra. Ni måste testa om ni inte har gjort det! Det gör mig så lycklig!

Imorgon har jag en gymdate kl 8 så nu dricka te och sen sova.


Kommentarer
Malla säjer:

läste din krönika i annonsbladet idag - jättebra skrivet!

2012-09-28 @ 20:08:28
Blogg/Hemsida: http://www.monstermalla.se
Anonym säjer:

Som jag ska nöta och nöta och nöta tills det sitter :) Det tycker jag absolut!!! För mig passar vilken dag som helst, så när än du vill :) KRAM!

2012-09-28 @ 22:39:25
Blogg/Hemsida: http://www.emelielarssons.blogg.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback