Skämtfilm

07 Sep, 2012 - 18:38 ☆

Sånt där händer bara på film...

Ja eller så händer det Pe. Det är ungefär samma betydelse.

Jag kommer hem från jobbet. Ramlar in i den nymålade trappen som J kämpat med hela dagen. Tydligen kunde jag inte ta trappstegen i ett svanhopp.

Slår i knät. Får en chock av smärtan. Skriker. Gråter.

Förstör mina nya jeans med målarfärg. Får målarfärg på socken som jag sedan trampar ut på det nya golvet.

Ramlar av smärtan. Tror jag ska svimma på köksgolvet. Släpar mig upp till diskhon för vatten.

Det svartnar för ögonen.
Sedan spyr jag ner hela diskhon.

Hoppsan!

Högläge och kylklaff!

"hej älskling jag är hemma nu"

Sen skrattar jag så mycket som man bara gör när något helt sjukt händer!

Men trevlig helg då ;)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback