Våga lyfta

30 Sep, 2012 - 19:36 ☆ glada dagar

Söndagsträning i form av marklyft, frivändning och puschpress.
Länge sedan jag lyfte tungt så var nöjd med mina 100 kg i mark. Vet att jag kan mer. Målet är 130 kg. 120 har jag tagit så fortsätter jag bara lyfta kommer det gå som en dans.

La krut på att nöta teknik i frivändning också. Bra att öva teknik. Det får oss att träna säkert och kunna ta tyngre vikter. Glöm inte det :)

Middag hos mor och far var perfekt avslut på söndagskvällen. Nu skriva krönika och öva lite koreografi.

Tjing!


Kommentarer
Malla säjer:

100 kg? helt galet. jag tror jag fixar....22.Komma 5. Kankse :P

2012-09-30 @ 19:54:01
Blogg/Hemsida: http://www.monstermalla.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback