Vacker, glädje och ont i magen

03 Feb, 2013 - 22:27 ☆ Träning

Imorse såg jag en kvinna på gymmet. Hon kanske är i 40-45 års åldern. Eller mer. Eller yngre. Ålder på folk är ju så svårt.

Hursomhelst så var allt jag tänkte på att hon var så snygg. Hon hade en grym kropp och en rygg som jag hade kunnat mörda för. :) undra om jag ska säga det till henne tänkte jag....

Hon vet det säkert. Jag säger inget bestämde jag mig för. Man vet ju inte hur folk reagerar om en okänd kommer och säger att dem har en svinsnygg kropp. Haha.

I omklädningsrummet när jag var påväg från gymmet kommer denna kvinna fram till mig och säger "det är en njutning att se dig träna. Du är så vacker och det är inte många tjejer som tränar så tungt"

Jag blev typ stum! Det var ju jag som skulle ha sagt det till henne. Tack. Tack snälla du! Det gjorde min dag.

Nu vet jag vad man tänker när en okänd människa ger en komplimang. Man blir så jävla glad!!!

Efter Morgonträningen som för övrigt var rygg och biceps mötte jag upp min fina vän Magdalena Pajala för en mysig stund med fika och surr.

Fantastiska Magda. Hon är inte bara en fantastiskt skidåkare som jag är så stolt över, nej hon är även en underbar vän som sprider så mycket glädje och energi!

En toppensöndag har det varit.
Kallt. Men solsken. En vacker dag.
Med bra tryck i biceps. ;)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback