Chins

27 Jan, 2013 - 19:35 ☆ Träning

Idag är en bra dag. Morgonträningen var rygg med min bästis elin! Klarade 15 strikta Chins och nöjd som fasen! Mellan 13-15 brukar det bli beroende på dagsformen. Ska klara ett pb på 20 snart! Vänta bara.

Men pb på 15 Chins gör mig sjukt stolt och glad. Ska lägga in mer chinsträning med viktplatta framöver. Det är ett måste för att bli starkare och nå målet som i dagsläget är 20 st.

Blev ett bra ryggpass trots att jag varit förkyld och fortfarande inte känner mig på topp.

Efter att ha kört ett Pt pass med grymmaste Josefine och hunnit vila min egen kropp lite, hoppade jag på cykeln och körde ett intervallpass på 30 min. Fantastiskt!

Törs inte ta ut mig max eftersom jag känner mig lite seg och småförkyld ännu men var skönt att få svettas lite. :)

Laddar nu inför ny vecka och nya utmaningar. Ska koreografera ihop lite dans innan jag tar kväll.

Todiloo
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback