Jobba på rumpan

06 Jan, 2013 - 22:22 ☆ glada dagar
Ja men tjenare tjenare. 
 
Idag ben och rumpa! stannade på 100 kg i marklyft. Hade kunnat mer men var bara ingen sån dag när jag kände för att maxa. 
130 kg i benpressen 10x3. 
Lårcurl. Som jag är svag i men ändå älskar. 
Rumpa i kable. Fäst foten i ett handtag och sparka bakåt uppåt. Bränner fint i skinkorna. 
Lite mage på det. 
Skön söndagsträning. 
 
På kvällen tog jag och Jocke en promenad i minus 10 och snöfall. Fantastiskt. 
tacos och film med alle på besök fick avsluta kvällen. 
 
Imorgon börjar jag på mitt nya jobb!!!! Äntligen ska jag jobba som Danslärare och bara dansa hela dagarna!!! 
 
Tjollahopp 
 
 
Går tydligen inte att ladda upp flera bilder. Skumt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Malla säjer:

oh, jag läste först 130 kg bänkpress!!! omg! :)
kul med nytt jobb!

2013-01-07 @ 09:02:23
Blogg/Hemsida: http://www.monstermalla.se
Jonna säjer:

Var börjat du??:)

2013-01-07 @ 21:56:46

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback