Svisch svosch

05 Jan, 2013 - 21:43 ☆ Träning

Julen svischade förbi. Likaså nyår. God mat. Lek och skratt. Har haft så underbart roligt! Tack vännerna i Kiruna! Det är alltid magiskt att träffa er!

Tack familjen för att ni är dem ni är och för att ni är så förbannat bra!

Har haft sjuka crawings efter hamburgare och strips i 2 veckor och idag efter att ha dansat och cyklat i några timmar slog jag slag i saken!!

Jocke hade ingen talan. Middag på Max! 👍

Efteråt kände jag mig tom. Var det allt?
Det var inte så gott jag hade hoppats på. Men nu behöver jag inte drömma om burgare på ett år iaf. Haha.

Mår ni bra? God fortsättning alla vänner. Låt 2013 bli ett sagolikt år.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback