Kräkvinter

05 Mar, 2013 - 11:53 ☆

Men fy vad leds jag blir. Säger någon ordet magsjuka så verkar jag trilla dit.
Har varit dålig sedan i lördags.

Frös hela dagen på jobbet och hade ont i magen. Huvudvärk och matthet. Låg däckad i soffan största delen av dagen.
Söndag ska vi inte tala om då jag inte behöll någon mat.

Trodde jag skulle vara bättre igår men låg och vred mig i magsmärtor och illamående. På kvällen kräktes jag som en galning och det var nära att jag grinade efter mamma.

Idag. Äntligen. Det känns bättre!
Matt. Och leds på att vara hemma. Vill på jobbet. Vill på gymmet. Klarar inte en dag till hemma! :)

Imorgon då ska jag vara på topp igen! Måste måste.

Trodde jag skulle orka måla om i vardagsrummet igår men så fort jag stod upprätt ville jag kräkas.

Tack älskling som gjorde det stora jobbet! Trots att det ser ut som ett mentalsjukhus tror jag det blir bra när vi får in massa färg till det vita!!

Håll er friska där ute! Och vad ni än gör smitta mig aldrig med magsjuka igen!!! ;) då dör jag nog!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback