Inflammation

11 Okt, 2013 - 19:40 ☆ glada dagar
Jaha. Då startar man helgen med en inflammation i knät. Verkligen kul. Heja Pe! 😁 Har känt lite ömhet i vänster knä i några dagar och idag bröt det ut i en hemsk smärta och en rejäl svullnad. 

Är ju så svårt att ta det lugnt på mina lektioner men en halt danslärare är ingen höjdare. 😄 

For till gymmet efter jobbet för ett ryggpass. Det borde ju gå bra tänkte jag men nej. Fixade inga marklyft för det gjorde ont i knät. Sittande rodd gjorde ont. Skitpass blev det och jag blev arg och for hem efter en timmes försök. Nåväl något blev gjort iaf 👍 

Nu blir det tabletter hela helgen, och försök till att vila. Ska bara jobba några timmar imorgon så det borde jag väl överleva 👍 kom och hälsa på mig och köp något fint på arbete & skydd imorgon! Bästa lördagsjobbet! 

Trevlig helg kompisar 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback