Skit och pannkaka

21 Okt, 2013 - 19:40 ☆ glada dagar
Jorå det gamla uttrycket som iaf min mor använde under min barndom stämmer in på mig just nu. Det blir bara "skit å pannkaka" av alltihop. 👎😁

Mina knän krånglar och jag har hållt humöret uppe men nu börjar jag bli ordentligt leds och förbannad. Jag önskar det hjälpte att skrika och svära men inte. Inflammation. Mest troligt i slemsäckarna nedanför knät. Har nu fått utskrivet starkare tabletter som jag ska äta i 13 långa dagar. Om det inte vänder snart blir jag galen på riktigt. Receptfria tabletter hjälpte inte ett dugg. Har försökt vila trots att det är svårt men inget verkar bota mina onda knän. 

Tappar  lusten till allting. Vill ut och springa. Vill köra tunga benpass. Vill göra allt förutom att ha ont! 😄

Nåväl det kan ju bara bli bättre. 

Imorgon och resten av veckan ska vi ut på turné med musik och Dansskolan och det ska bli riktigt roligt. Har lovat mig själv att ta det lugnt!! 😊👍 

Blivit överkropp på gymmet på senaste tiden och det känns ju iaf bra. Fortsätter Öva på poseringen så den ska sitta som en smäck! Allt blir nog bra till slut. 

Har åtminstone riktiga karl armar så jag menar då kan man väl inte gnälla över tillvaron. 😄 snart är jag lika stor som Jörgen! Haha! 










Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback