När träningskläder blir partykläder

28 Sep, 2013 - 17:27 ☆ glada dagar
Det vankas fest. Vad tusan ska jag ha på mig? Alltid samma problem. Köpte ett par ormtights från Gina tricot igår. Dem tänkte jag ha på gymmet som grymt snygga träningstights. Men satan i gatan vad dem var snygga till klackar! 

Kan ju använda dem som partykläder först innan jag förvandlar dem till träningsbyxor. Grymt smart! 👍 

Tröja till det då? Inget som passar i garderoben. Men jag köpte ju även ett träningslinne igår från hm. Ett exakt likadant som jag redan har. Bara för att jag älskar det så mycket!! Hmm. .., 

Satan i gatan vad det linnet passade bra till ormtightsen och klackar. 

Nemen sådär då. Då har jag förvandlat träningskläder till partykläder på en sekund. Oj vad nöjd jag är över mig själv!! 😄 

Trevlig lördag! Jag ska slå klackarna i taket! 






Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback