Dagar som dessa

09 Dec, 2014 - 23:33 ☆ glada dagar
Motivationen är låg och motgångarna känns som en miljard. 
Jag fryser, har huvudvärk... 
Sliter med min rehab och har ont i knäna. Ser ingen utveckling i gymmet. 
Jag är trött och orkar inte ta tag i någonting. 

Men jag tvingar mig själv att stanna upp. Jag lägger mig på soffan under filtar & kuddar och medans frossan minskar tänker jag. Tanke efter tanke. Jag har ingen ork för att köra rehab idag. Ingen lust att lägga upp en plan för träningen. Blä blä. 

Skummar igenom några bilder på telefonen. Går igenom instagramflödet. 
'Jag gör det för att jag älskar det'. ❤️ 
För att jag vill ställa mig på scenen igen och vara större, starkare och i bättre form. Träningen är mitt liv. Gymmet är min vardag. Jag kan inte leva utan det. 

Jag gör min rehab trots att jag är trött. Min prio inför kommande tävlingar är ben ben ben. För att kunna få ut max av benträningen måste jag få till mina knän. 
Fortsätter även slita med mina fotleder som varit ett hinder de senaste 10 åren. Jag ger inte upp. Jag vet varför jag gör det. Jag vet att jag ska få det gjort trots trötthet och motivationsbrist. Jobbet ska bli gjort och ingen kan göra det åt mig. 

Sådärja. Nu känns det bättre. 👌 
Kom igen fröken du kan göra det! 






Kommentarer
Anonym säjer:

Hej! Jag undrar om du kan ge tips på mat och träning, jag har gått upp så mycket i vikt det senaste året. Jag var normalviktig och nu har jag lagt på mig extremt, så nu är jag överviktig.. Och detta känns ju inte riktig så kul, så undrar vad du kan ge för tips och råd att gå ner i vikt och vad man kan äta. Jag tränar på gym kanske 3-4 gånger i veckan och då är det blandat med olika pass, b.la styrkemix, bodypump, spin och core. Och så kör jag i gymmet själv också. Men vet inte riktigt vad jag ska äta för mat och hur mycket osv, jag förstår att det inte är bra att äta pasta,bröd,potatis och det vill jag helst inte utesluta helt och hållet men minska kan jag, känner bara att jag behöver lite vägledning och när jag läser din blogg får jag motivation!!

2015-01-02 @ 10:44:07

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback