Leila bara bakar och bakar

03 Dec, 2014 - 19:06 ☆ glada dagar


Fastnade framför tvn och ser på leilas jul. Fan vad hon ska baka. Baka baka hela tiden. Och den där Tina som är i fjällen och lagar mat. Lägg på Sveriges mästerkock och dessertmästarna på det. Jag börjar tro att alla dessa mat och bakprogram är till för att håna mig. 

Sluta upp med att vara i köket!! Hör ni det. Sluta. Jag mår dåligt av att se hur jävla duktiga ni är. 😂 


Jaja medans ni bakar så är jag i gymmet ! Idag axlar, triceps och mage. Känner mig stark och träningen går bra. Magisk känsla! 👊 ser redan nu nästa tävling framför mig. Det är långt bort men jobbet ska göras nu 💪👌 

Annars då? Har ni bakat nå julbullar? 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback