Päronsplitt istället för julskum

02 Dec, 2014 - 21:25 ☆ glada dagar
Godkväll kompisar! 

Det är alltså tisdag idag och dagen har gått i rasande tempo. Efter 4 timmars dans med högstadiet kändes det som jag gick in i någon sorts dvala. 😆 vissa stunder blir jag bara så matt i kroppen. Blir lätt så när man arbetar med kroppen hela dagarna. Som tur är får man så otroligt mycket energi av eleverna annars skulle man väl ramla ihop 😄👌 
För vilken vanlig människa tränar i 4 timmar. 😉 
Å andra sidan tror jag det skulle kännas betydligt värre att sitta still hela dagarna än att skutta omkring. 

Fick ett paket från kroppsbygget idag och paket är ju alltid kul. KB whey protein är mums. Päron/vanilj smaken smakar päronsplitt👌 och det satt bra nu när jag gått in i 3e veckan utan socker. 


Mår redan mycket bättre när jag tagit bort sockret. Inte lika ont i magen. Inte lika svullen för den delen heller. Skönt! 
Mådde så bra under min diet när jag åt bra och ren mat och insåg att jag inte fixar socker. 

Under en period nu i höstas blev det för mycket socker helt i onödan. Godis och fika hela tiden och kände mig trött och slö. Så det fick vara nog helt enkelt. 

Jag ska inte äta något godis eller fika förens på julafton. På julafton måste man äta godis. Annars går det inte. 😂 
Sen tror jag nyårslöftet blir fortsatt sockerstopp. 👍 


Som tradition har jag fyllt en glasburk med skumtomtar men dem får någon annan äta upp. Är faktiskt inte ens sugen längre. Sötsuget försvinner fort som tur är. 

Ja. Jag tar kväll nu. Vad gör du?
Antar du utmaningen sockerfri tills julafton? 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback