Ben banan och blä

27 Feb, 2014 - 21:43 ☆ glada dagar
Tjoho. 

Men känns inte så tjoho egentligen. Känner mig lite sliten och energilös. Kom som över mig ikväll när jag väl hade tid att känna efter. 😄 orkeslös är känslan. Kan bero på fullspäckade dagar en tid. Eller så behöver jag bara vila. Eller så håller jag på att bli sjuk. Eller så känner jag efter för mycket. 
Svårt att veta. Men kanske känns annorlunda imorgon. 👍 

Idag blev det bröst och biceps och trots känslan av lite mindre energi så kändes det ändå helt ok. 
Längtar dock efter tyngre vikter i bänkpressen 😊 ska testa någon dag att maxa. Köra ettor eller tvåor för att se om jag är nå stark. 💪 haha! nu ligger jag på 8 reps i minst 4 set och jag har märkt små förbättringar på senaste tiden. För en månad sedan klarade jag max 6or på 50 kg i 4 set. Nu gör jag 8 reps i 4 set utan problem på samma vikt. Alla framsteg räknas 👊😄 spännande att ta reda på hur mycket jag tar i en etta 😉 

Har fått ett nytt upplägg av coach Ola idag och jag ska öka mitt matintag med 200 kcal. Tjoho! Mer mat 👍 nu längtar jag hela tiden till frukost. Gröt med sötmandel, gojibär, banan och kanel. Så jäkla gott. Banan är bäst!! Loooove it! Bästa på hela dagen. Som tur är ska jag behålla bästfrukosten 😄 

Spännande att se hur kroppen svarar med lite ändringar i maten och nytt träningsupplägg. Kör igång nästa vecka när jag är i Örebro. Passar perfekt med lite extra mat så jag orkar leka med barnen. ❤️ 

På söndag far jag nämligen till storebror och hans familj i Örebro. Längtar så fruktansvärt efter mina syskonbarn som jag ser allt för sällan. Låt det bli söndag nu nu nu! ❤️ 

Jag tog då på mig Hawaii bikinin och posade i spegeln idag. Det är ju aldrig fel. 




För ovanlighetens skull lägger jag upp bilder på mina ben. Jag har ärligt lite små ångest för benen som är min sämsta muskelgrupp. Vill ha större ben! Ångesten har ju inte blivit mindre med dåliga knän och inflammation direkt. Men det är bara att kriga på och hoppas benen känns symmetriska med överkroppen på tävlingsdagen. 👊 

Godnatt kompisar
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback