Fredag hela dagen

28 Feb, 2014 - 22:56 ☆ glada dagar
Det är alltid en skön känsla på fredagar. Även om jag jobbar imorgon (bara några timmar) så känns det härligt med helg igen. 

Men det slog mig idag hur lätt jag har för att bli uttråkad när jag inte har något att göra. När jag kom hem efter att ha jobbat och tränat stökade jag undan. Slog på en tvättmaskin. Sedan satte jag mig i soffan och tänkte att det skulle bli grymt härligt att bara slappa hela kvällen. 

Redan kl 18 höll jag på att bli galen. Middan var uppäten. Bara skit på tv. Liven slut i candycrush. Ja ni vet väl hur den känslan känns? 😐 
For iväg med återvinning för att få tiden att gå. Spännde lite biceps. 
Drack upp 1,5 liter cola zero. Själv. 

Nej jag pallar inte det här med att sitta i soffan och titta på tv en hel kväll. På vardagar är det ju perfekt att slänga sig i soffan en liten stund på kvällen. Men inte på helgerna. Jag dör av tristess. 

Samtidigt kände mig lite för slö att för att typ storstäda huset eller något. 😝 
Kan inte ens dumäta massa chips. 
Hmm. Vad gör man? 

Rygg idag efter jobbet. Kändes fint. Vill få mera djup. Djup är bra. Mycket massa på ryggen ska det vara. Så jävla snyggt. 

Nu har jag så tråkigt att jag måste sova. 
Tjing 



 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback