Mig. Inte dig.

25 Feb, 2014 - 13:05 ☆ glada dagar
Vill bara förtydliga detta med diet och vikt. Vad som fungerar för mig kanske inte fungerar för dig. Min diet är uträknad på min kropp och mitt liv, inte på någon annans. Vi behöver olika mycket mat och kcal eftersom vi är olika! 😊 

Däremot tror jag att vanlig mat är det bästa för alla! Ät sunt. Och ta hjälp av någon som kan. Vad är det för vits med att tappa vikt om det är bara är vätska eller muskler som far? 

Tappa på rätt sätt om du är i behov av en diet. Själv skulle jag aldrig gå på diet om det inte vore för min tävling. Att leva strikt varenda dag bara för att är inte min melodi 😄 
Så fort jag har tävlat ska jag äta upp mig några kilo igen och leva "lagomt sunt". 😄👊 

Utan Ola Enberg som hjälper mig med diet och träningsupplägg hade allt garanterat gått åt skogen. 😉 

Pe 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback