Snurrigt

24 Feb, 2014 - 22:44 ☆ glada dagar
Jag har lite tjorv med mitt blodtryck och blir ofta yr när jag ställer mig upp. Läskigt. Det har dessutom blivit värre numera, kanske beror på dieten, vilket gör att det snurrar till flera gånger under en arbetsdag. 

Plötsligt blir eleverna suddiga och det känns som att jag ska ramla i några sekunder. Sedan är det borta lika fort som det kom. Irriterande 😁 

Svårt att inte resa sig fort i mitt jobb när man är här och där och upp och ner hela tiden. 

Benpass idag. Kändes bra tills jag fick ont i knät. Har känt av mina knän under helgen i Sthlm, tror det beror på att jag frusit om mina ben och dessutom gått en hel del. Försöka ta det lugnt nu så inflammationen inte kommer tillbaka! 

Dieten rullar på. Dag ut och dag in. 😊

Det var allt. Godnatt. 

 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback